Monday, May 12, 2008

dah blik nie


asalamualaikums semua, pokcik dah blik, em 4 bulan rasanya dok atas kapal, macam2 belajar, macam2 kenangan manis n pahit, macam2 n macam2 n macam2 senang citer, xtau nak describe cmner huhu tp yang penting ok la training kan , layan jer em apa citer suma, sihat ka, pokcik dok bz sikit, maklumlah nak kenduri nie, opps lupa lak, pokcik nak suruh korang semua cuti 12,13 n 20 Dec 2008 sebab pokcik nak kawin huhu, 12 akad nikahnya, 13 sandingnya n 20 sebelah lelaki lak orgnya kecil molek, tp aku berkenan sebab aku suka dia, syg dia n yang penting aku cinta dia, tudiaa jiwang karat, even macm2 dugaan aku kena alhamdulillah cinta kami still strong huhu em dahlah penat nie esok lak ek k bye asalamualaikum

1 comment:

Anonymous said...

hallooooo..

aku sedih la coz aku tau tarikh kawin korg by internet... tulah internet memang pantas... huhu... whatever pun congrats.. x sabaq ni nak tengok hangpa dok atas pelamin... Story la sket mcmana n bagaimana la ko bleh t'pikat ngan dak kecil molek tu... hehe... zuryn